lauantai 13. maaliskuuta 2021

Vhs-hylly

 Kirpparikierroksella taannoin ostin vanhoja vhs-kasetteja ja osan sain ilmaiseksi, kun halusivat niistä eroon. Tarvitsin ne elokuvien paperit koteloiden välistä askarteluun, joten olen niitä haalinut aina kun osuu kohdalle. Kirkkaat kotelot käytän niin ikään askarteluun ja olin jo heittämässä kasetit roskiin, kun aloin miettimään niidenkin jatkojalostusta. Aikani niitä pyörittelin pöydälläni ja sitten päätin, että niistä tulee hylly pikkusälälle. Minulla on askarteluhuoneessa pari tilanjakajaa, mutta niidenpäälle jää toista metriä aivan tyhjää tilaa kattoon saakka. Olen kaivannut sinne jotain pientä hyllyä, mutta en olen löytänyt mistään sopivaa. Nyt on ainakin yksi hylly ja ehkäpä jostain vielä bongaan lisää vhs-nauhoja, joista voin tehdä toisen. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti