lauantai 3. tammikuuta 2015

Epätoivoa mattopuiden kanssa

Olen jo kolme päivää istunut mattopuiden alla sitoen polkimia. Loimet vaan kaikesta huolimatta nousee epätasaisesti tein mitä tahansa. Jopa pirran molemmissa reunoissa on eroa toisella puolella nousee paremmin kuin toisella. Olen kokeillut kaikkea mahdollista välittäjien paikan vaihtamisesta samaan rautaa eri korkeuksille ja taas takaisin. Polkimet kokivat saman kohtalon niitä siirsin alemmas, kun ei minulla ole varmaa tietoa millä korkeudella kuuluu olla. Luhaa nostin ja laskin eikä muuttanut tilannetta.
Välittäjien korkeutta olen siirrellyt eri korkeuksille vaakatasoon ja ylemmäs yrittäen katsoa, että korkeus olisi sama niisivarsien, välittäjien ja polkimien välissä ei apua. Olen vaihtanut joka ikisen nyörin uuteen toivoen siitä saavani apua epätasaisuuteen vaan ei toivottua vaikutusta. Aina vaan langat nousee epätasaisesti ja eri korkeuksilla pirran molemmissa päissä eikä mielestäni aukea edes kunnolla.
Edelliset matot kudoin loimet hapsottaen ja kirosin kun sukkula nappasi niihin jatkuvasti kiinni ja luonnolisesti myös katkoi loimia... Onkohan ainoa oikea paikka näille mattopuille nyt kaatopaikka vai liekö vaan säädöissä/sidonnassa vikaa???


Välittäjien oikea etäisyys toisistaan? 


Loimet nousee toiselta puolelta ylemmäs kuin toiselta... *huokaus*
Kummassa reiässä pitää olla polkimien raudan?

Luha on nyt yläasennossa mikä olisi oikea korkeus?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti